ARENGUKAVATÖÖ
Olen kaasa löönud 40 Eesti kooli, lasteaia ja omavalitsuse arengukavatöös. Hästi õnnestunud töö tulemus on:
Targad eesmärgid – õppimiseks ja õpetamiseks tingimuste loomine individuaalse, sotsiaalse ja organisatsioonilise arengu kaudu;
Kaasarääkimine ja õhinapõhisus – arengukavatöö käib läbi kogu protsessi õpikogukonna-põhiselt ning võimaldab igaühel motiveeritult kaasa lüüa ja leida oma positiivne programm;
Süsteemne tegutsemine – arengukava lähtub tõendatud teadmistest ja keskendub õpitulemusi enim mõjutavatele praktikatele.
Vaata lähemalt: 
Arengukavatöö peamine väljakutse on teha kõik protsessid läbi samm-sammult ja üheskoos, st. olulisi etappe vahele jätmata ja kõige olulisematest muutujatest – õppijatest ja õpetajatest mööda minemata.
5 refleksiooniküsimust koolijuhile:
- Millega ma alustan oma päeva, nädalat, iga uut perioodi? (nn. esmaspäeva hommiku eesmärgid) – Mida see kõneleb mulle mu tegelikest prioriteetidest?
- Kas ma saan ja tahan ausat tagasisidet enda kohta?
– Milliseid väärtusi minu valikud ja olek edasi annavad? (“Su teod räägivad nii valjusti, et ma ei kuule, mida sa räägid”) - Millest ja millises järjekorras me räägime oma nõupidamistel? – Kas me räägime väärtustest iga päev ja mõlemas suunas või tulevad need rohkem kõneks aktusekõnes?
- Kas valikute tegemine on mu jaoks kerge ja kas ma tean, mille alusel ma/me otsustame?
- Kuidas ma tegelen inimeste ja organisatsiooni arenguteemadega?